Poniżej mogą Państwo wyrazić zgodę na wykorzystanie plików cookie, które pomagają w personalizacji naszych reklam na stronie internetowej.
Więcej informacji na temat zasad przetwarzania danych przez Google w kontekście reklam znajdą Państwo pod poniższym linkiem: https://business.safety.google/privacy/

Warunki gwarancji

OFICJALNA GWARANCJA NA ZAKUPIONY PRODUKT

Przy odbiorze zakupionego towaru kupujący jest zawsze zobowiązany do sprawdzenia ilości i jakości zamówionego produktu, opakowania oraz jego nienaruszonego stanu w obecności sprzedawcy / firmy kurierskiej.

Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie, nie odbieraj produktu i niezwłocznie zgłoś to sprzedawcy.
Jeżeli nie sprawdzisz odebranego produktu lub nie poprosisz o sporządzenie protokołu o wadliwym wykonaniu, pełną dalszą odpowiedzialność finansową za ewentualne szkody ponosi wyłącznie kupujący.

Kupujący potwierdza pełny i nieuszkodzony odbiór produktu poprzez podpisanie faktury lub listu przewozowego.
Nasze produkty sprzedajemy zgodnie z obowiązującymi zasadami gwarancyjnymi!

Gwarancję na produkty, które sprzedajemy, zapewniają importerzy producentów. Dzięki temu możesz korzystać z zaplecza usług i wsparcia produktu. Tylko taki rodzaj gwarancji zapewnia, że w razie potrzeby twoje urządzenie zostanie jak najszybciej profesjonalnie naprawione albo wymienione w autoryzowanym serwisie!

Zgodnie z obowiązującymi przepisami na wszystkie nowe produkty, które sprzedajemy, udzielana jest gwarancja na minimum 12 miesięcy. Dłuższy okres gwarancji jest oznaczony osobno przy odpowiednich produktach! Początkiem okresu gwarancji jest data faktury i karty gwarancyjnej.

Zgodnie z przepisami o ochronie konsumentów producent w przypadku stwierdzenia wady w ciągu 72 godzin jest zobowiązany do wymiany wadliwego produktu.

Reklamację można zgłosić po przedstawieniu następujących dokumentów:

  • kompletne fabryczne opakowanie produktu ze wszystkimi akcesoriami,

  • kopia dowodu zakupu lub faktury,

  • karta gwarancyjna wydana przez naszą firmę,

  • KARTA GWARANCYJNA dostarczana z produktem.

W przypadku ich częściowego lub całkowitego braku nie możemy przyjąć reklamacji gwarancyjnej!
Urządzenia dostarczone do naszej firmy z problemem gwarancyjnym zostaną przekazane naszemu właściwemu dostawcy, który zapewnia naszej firmie zaplecze gwarancyjne i który zgodnie z obowiązującym prawem jak najszybciej zorganizuje ich naprawę. Czas naprawy w ramach gwarancji i kontroli wynosi zazwyczaj 1–2 tygodnie, jednak w uzasadnionych przypadkach serwis zastrzega sobie prawo do wydłużenia tego terminu.

Wymiana w ciągu 72 godzin dotyczy wyłącznie produktów, w których awaria wystąpiła podczas ich zamierzonego użytkowania. Aby uniknąć wymiany wad wynikających z niewłaściwego użytkowania (np. rozbicie, zamoczenie, uszkodzenie na skutek upadku itp.), producenci i dystrybutorzy dokonują 72-godzinnej wymiany wyłącznie na podstawie oficjalnej opinii serwisu. Co więc zrobić, jeśli produkt ulegnie awarii w ciągu 72 godzin:

Wady należy zgłaszać dystrybutorowi (sprzedawcy), producentowi / importerowi e-mailem, pisemnie lub w centralnym punkcie serwisowym (więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu podanym w karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem). Jeśli protokół będzie ważny na podstawie badania serwisowego, producent zobowiązuje się natychmiast wymienić produkt.

Jeśli jest jasne, że awaria nastąpiła w wyniku zamierzonego użytkowania w ciągu 72 godzin, zapewnimy oczywiście natychmiastową wymianę.

Jeżeli zamierzone użytkowanie nie jest jednoznaczne, nasz sklep internetowy zobowiązuje się wymienić wadliwy produkt w ciągu 72 godzin wyłącznie po przedstawieniu oficjalnej ekspertyzy.
W przypadku awarii produktu należy postępować zgodnie z kartą gwarancyjną, która stanowi część opakowania lub jest dołączona do faktury.

Przesyłek wysyłanych pocztą nasz sklep internetowy nie przyjmuje – zawsze zostaną zwrócone do nadawcy!

Koszty zwrotu gwarancyjnego zawsze ponosi kupujący. Oczywiście, jeśli po zwrocie okaże się, że wystąpiła wada materiałowa lub problem objęty warunkami gwarancji, sklep internetowy zwróci koszty dostawy.

W przypadku napraw dokonanych przez osoby trzecie lub niewłaściwej obsługi, regulacji i działań nieobjętych warunkami gwarancji, nie jesteśmy zobowiązani do pokrycia kosztów dostawy.

Zgodnie z obowiązującym prawem konsument ma prawo do ustawowej gwarancji za wady przez okres 2 lat od odebrania towaru, przy prawidłowym użytkowaniu. W tym okresie sprzedawca odpowiada za wszelkie niezgodności z umową sprzedaży, przy czym jeżeli wada ujawni się w ciągu pierwszych 12 miesięcy, domniemywa się, że towar był wadliwy już w chwili dostawy.

Do góry strony